TR
EN
TR
Giriş
Yeni Üye
Giriş
Yeni Üye
Literatür
Armağanlar
Son arama sonucu
Markayla Şaka Olur Mu? Marka Parodilerinin Hukuka Uygunluğu Üzerine Düşünceler
İçindekiler
Metin
Referans kopyala
Git
:
Git
Sayfaya Git
Favorilere ekle veya çıkar
Görüntüleme Ayarları:
A⇡
Yazı karakterini büyüt
ᴀ⇣
Yazı karakterini küçült
Sayfa numarasını gizle
Bağlantılar
İçindekiler
GİRİŞ
s. 1349
I. PARODİ KAVRAMI VE ÖZEL BİR GÖRÜNÜM BİÇİMİ OLARAK MARKA PARODİLERİ
s. 1350
1. Parodi Nedir? Hukuka Uygun Bir Parodinin Özellikleri Nelerdir?
s. 1350
2. Marka Parodileri ve Yarattığı Menfaat Çatışmaları
s. 1354
A. Parodilerin Marka İtibarı ve Karıştırma İhtimali Karşısındaki Konumu
s. 1354
B. Markayla Eğlenme Sorununa İfade Özgürlüğü Penceresinden Bakış
s. 1358
C. Ticari Amaçlı Marka Parodileri Hukuka Aykırı mıdır?
s. 1362
II. MARKANIN PARODİ AMAÇLI KULLANIMINA HUKUK DÜZENİNİN BAKIŞI
s. 1367
1. Sorunun Tespiti
s. 1367
2. Yabancı Ülke Hukuklarının Meseleye Yaklaşımı
s. 1367
3. Türk Hukukundaki Durum
s. 1370
A. Parodiye İlişkin Yasal Düzenlemenin Bulunmaması Sorunu
s. 1370
B. Marka Parodisi Mahkeme Önüne Götürülse Muhtemel Sonuç Ne Olurdu?
s. 1372
4. Tek Beden Herkese Uyar mı? Telif Mevzuatında Yer Alan Düzenlemelerin Her Durumda Marka Parodilerine Uygulanmasının Mümkün Olup Olmaması
s. 1374
III. SONUÇ
s. 1380
KAYNAKÇA
s. 1381
Bottom Search Toolbar Highlight Text
Yükleniyor...