Müsteşarlığımıza intikal eden çok sayıdaki başvuruda, ek süre talebinin bulunduğu ve istenilen bilgi ve belgelerle ilgili ilave açıklamaya ihtiyaç olduğu görülmüştür.
Bu doküman Resmi Gazete dışında bir kaynakta yayınlanmıştır. Konsolide metin çalışmaları ilgili kaynak güncellendikçe sağlanabilmektedir.
Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Standart, Profesyonel veya Profesyonel + pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
Sigorta Acentelerinin Şube Açma ile İlgili Kurallara Uyumu Konusunda 26.11.2014 tarih ve 2014/29 sayılı Sektör Duyurusunda, şube şeklinde teşkilatlanmaya devam etmek isteyen acentelerin gerekli bilgi ve belgeler ile Hazine Müsteşarlığı Sigortacılık Genel Müdürlüğüne elektronik ortamda başvurmalarının gerektiği ayrıca, onay alan acentelerin faaliyetleri ile ilgili olarak üç ayda bir, Müsteşarlıkça talep edilecek mali tabloları hazırlayacakları belirtilmiştir.