1. Ayırt Edicilik
A. Genel Olarak
Bir mağazanın dekorasyon planının ayırt edici olup olmadığını belirlemek için yararlanılan…
Ancak geleneksel olmayan markalarda ayırt ediciliğin sağlanması, geleneksel markalara…
Dekorasyon planının ayırt ediciliği, diğer marka türlerinde olduğu gibi, ilgili çevrenin…
Ayırt edicilikten söz edilebilmesi için, mağaza planının aynı sektördeki diğer mağazaların…
Örneğin Kiko Kararı’nda Avrupa Birliği Fikri Mülkiyet Ofisi, tescili talep edilen…
Benzer şekilde Avrupa Birliği Fikri Mülkiyet Ofisi’nin Orlen Kararı’nda da: benzin…
Avrupa Birliği Fikri Mülkiyet Ofisi tarafından tescili reddedilen bir diğer dekorasyon…
Şekil-3: …
Bu örnekler de göz önünde bulundurulduğunda, AB Adalet Divanı’nın Apple v. DPMA Kararı…