S
Skip to Search Results
Sort by Ascending/Descending Sort by...
Göster

Toplam: 8

1
İDDK., E. 2007/36 K. 2012/1271 T. 26.09.2012

geniş takdir yetkisi • atama • istisnai devlet memurlukları • vali • genel memuriyet statüsü

olmasıdır. Aksinin kabulü, valilerin, genel memuriyet statüsü içinde değerlendirilmeleri sonucunu doğuracak, bu da hükümeti temsil görevleri ve siyasi yürütme ... kurala bağlanmıştır. Yukarıda aktarılan yasal düzenlemeler bir arada değerlendirildiğinde; valiliğin, 657 sayılı Yasa’da ilkeleri belirlenen genel memuriyet statüsünden, atanma koşulları ve yöntemi, yetki, görev ve sorumluluklar, görevden alma sebepleri ve yöntemi yönlerinden farklı bir statü olarak

2
5. D., E. 2016/17938 K. 2017/21678 T. 26.10.2017

, 657 sayılı Yasada ilkeleri belirlenen genel memuriyet statüsünden, atanma koşulları ve yöntemi, yetki, görev ve sorumluluklar, görevden alma sebepleri ... yetkisinin, görevden alınmalarında da aynen geçerli olmasıdır. Aksinin kabulü, valilerin, genel memuriyet statüsü içinde değerlendirilmeleri sonucunu doğuracak

3
5. D., E. 2016/21234 K. 2017/21025 T. 10.10.2017

değerlendirildiğinde; valiliğin, 657 sayılı Kanun'da ilkeleri belirlenen genel memuriyet statüsünden, atanma koşulları ve yöntemi, yetki, görev ve sorumluluklar ... verilen geniş takdir yetkisinin, görevden alınmalarında da aynen geçerli olmasıdır. Aksinin kabulü, valilerin, genel memuriyet statüsü içinde

4
İDDK., E. 2013/500 K. 2015/1670 T. 30.4.2015

değerlendirildiğinde, valiliğin, 657 sayılı Yasada ilkeleri belirlenen genel memuriyet statüsünden, atanma koşulları ve yöntemi, yetki, görev ve sorumluluklar, görevden ... idareye verilen geniş takdir yetkisinin, görevden alınmalarında da aynen geçerli olmasıdır. Aksinin kabulü, valilerin, genel memuriyet statüsü içinde

5
5. D., E. 2018/4297 K. 2019/6144 T. 21.11.2019

düzenlemeler bir arada değerlendirildiğinde, valiliğin, 657 sayılı Kanun'da Yasada ilkeleri belirlenen genel memuriyet statüsünden, atanma koşulları ve yöntemi ... , genel memuriyet statüsü içinde değerlendirilmeleri sonucunu doğuracak, bu da hükümeti temsil görevleri ve Bakanlıkların her birinin siyasi yürütme aracı

6
İDDK., E. 2020/3323 K. 2021/542 T. 18.3.2021

belirlenen genel memuriyet statüsünden, atanma koşulları ve yöntemi, yetki, görev ve sorumluluklar, görevden alınma sebepleri ve yöntemi yönlerinden farklı bir

7
Konya BİM, 4. İDD, E. 2019/350 K. 2020/502 T. 9.6.2020

Hukuki Değerlendirme: Kamu personel mevzuatında özlük hakkının tanımını yapan bir hüküm bulunmamaktadır. Türk Dil Kurumu sözlüğünde, “özlük hakkı”: “Genel memur statüsü içinde kişinin, kanunların öngördüğü biçim ve koşullarla kazandığı her türlü hak.” olarak tanımlanmaktadır.(https://sozluk.gov.tr

8
Konya BİM, 4. İDD, E. 2020/862 K. 2020/1796 T. 28.10.2020

yapılmadığı görülmektedir. Kamu personel mevzuatında özlük hakkının tanımını yapan bir hüküm bulunmamaktadır. Türk Dil Kurumu sözlüğünde, “özlük hakkı”: “Genel memur statüsü içinde kişinin, kanunların öngördüğü biçim ve koşullarla kazandığı her türlü hak.” olarak tanımlanmaktadır.(https://sozluk.gov.tr

TEMİZLE
Esas/Karar No`Ya Göre ara
MEVZUATA GÖRE SÜZ
Başlangıç:
Bitiş:
Başlangıç:
Bitiş: