Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Profesyonel +
pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
Sayfa 1597.Online Reklamcılık
DSA’da ayrıca online reklamcılıkla ilgili olarak online platformlar için şeffaflık…
“a) bilginin, belirgin işaretler de dahil olmak üzere, 44. Maddeye uygun standartları takip edebilecek bir reklam olduğunu
b) adına reklamın veren ya da verilen gerçek veya tüzel kişi;…
c) reklam için ödeme yapan gerçek veya tüzel kişi, b) bendinde belirtilen gerçek veya tüzel kişiden farklı ise bunun bilgisi;…
d) reklamın sunulacağı alıcının belirlenmesinde kullanılan ana parametreler ve varsa bu parametrelerin nasıl değiştirileceği hakkında reklamdan doğrudan ve kolayca erişilebilen anlamlı bilgiler”
26/3 ile online platformların özel nitelikli kişisel veri kategorilerini kullanarak…
6.Online Arayüz Tasarımı ve Organizasyonu
8.Tavsiye Sistemi Şeffaflığı