Çalışmamızın önceki kısımlarında detaylı şekilde açıklandığı üzere, sosyal medya…
Yukarıdaki açıklamalar doğrultusunda, sosyal medya reklamlarının kendine has yapısının…
Girişi takip eden ilk bölümde (Bölüm II), ülkemizin reklam mevzuatı kapsamında reklamlar…
Somut durumlara göre çeşitli hukuki disiplinler açısından reklamın hukuki niteliği…
Reklamda kişiler başlığına yer verilmiş ve Ticari Reklam ve Haksız Ticari Uygulamalar…
Ayrıca, reklamlarda uyulması gereken ilkelere ve ilkelerin tüketici hukuku dışında…
Sosyal medya reklamlarını da kapsayacak şekilde, reklam sözleşmeleri ele alınmış…
Reklamların denetlenmesinin iç hukukumuzda ne şekilde gerçekleştiği, söz konusu denetimlerin…
Bölüm III’te, temel olarak sosyal medya kavramı ve sosyal medya platformlarının mahiyeti…
Sosyal medyanın ve sosyal medya platformlarının kapsamının iyi anlaşılabilmesi için…
En popüler sosyal medya platformlarının yapıları ayrı ayrı incelenerek, bu yapılarda…
Başkaca reklam mecralarında görülmesi pek mümkün olmayan ve sosyal medyanın kendi…
Sosyal medya platformlarında yer alan, yine sosyal medyaya özgü bir takım davranış…
Sonuçtan önceki son bölümde ise (Bölüm IV), reklamlara ilişkin iç hukukumuzda yer…
Reklama ilişkin düzenlemeler içerdiği tespit edilebilen hukuki metinler detaylı şekilde…
Yukarıdaki değerlendirmelerden sonra, söz konusu düzenlemeleri de kapsayacak şekilde…
Birleşik Krallık hukukunda, sosyal medya reklamlarının genel olarak CPRs ve CAP’ta…
AB hukukundaki düzenlemeler Türk hukukuna da entegre edilmeye çalışılsa da entegrasyon…
Mukayeseli hukuktaki durum ve bunun iç hukukumuzdaki yansımaları ortaya konduktan…
Bu çalışmanın; sosyal medya reklamlarının doğru biçimde anlaşılması, sosyal medya…
