Hastane yöneticileri tarafından Bakanlığımız program ve politikaları doğrultusunda kurum kültürünün yerleştirilmesi ve kurumun norm ve değerlerinin her kademedeki sağlık çalışanlarınca benimsenmesinin sağlanması, kurumun ticari bağlantısı bulunan özel hukuk tüzel kişiler ve gerçek kişilerle olan ilişkilerinde, kuruma karşı olan sorumluluklarına uygun olarak, tutarlı, adil ve eşit mesafeli bir tavır sergilemeleri önem arz etmektedir.
Bu doküman Resmi Gazete dışında bir kaynakta yayınlanmıştır. Konsolide metin çalışmaları ilgili kaynak güncellendikçe sağlanabilmektedir.
Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Standart, Profesyonel veya Profesyonel + pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
Konu: Hastanelerle Ticari İlişkisi Bulunan Kişi ve Firmalar
Bakanlığımıza bağlı olarak faaliyet gösteren sağlık kurum ve kuruluşlarında sağlık hizmetlerinin, etkin, kaliteli, kesintisiz, ulaşılabilir ve hakkaniyetli bir şekilde sunulması esastır.
Bu amaçla işlerin sürat ve kolaylık içinde yapılması, kaliteyi düşürmeden ekonomi sağlanması, verilen hizmetin olabilecek en yüksek düzeye çıkarılması ve verimli işletilmesi için; ilgili mevzuat, genel ahlak ve toplum etiği kuralları çerçevesinde, gerekli tedbirleri almak, insan sağlığı, hasta hakları, kamu ve toplum yararını gözeterek, bu ilke ve esaslara uygun olarak hareket etmek başta hastane baştabipleri olmak üzere tüm hastane yöneticileri ve çalışanların sorumluluğundadır.