Söz konusu hüküm çerçevesinde, “Hayat Dışı Sigortalar Aktüerya Raporunun” ekte yer alan şablona göre hazırlanarak ilgili olduğu yılı müteakip yılın Nisan ayı sonuna kadar yazılı ve elektronik ortamda Müsteşarlığımıza gönderilmesi gerekmektedir.
Bu doküman Resmi Gazete dışında bir kaynakta yayınlanmıştır. Konsolide metin çalışmaları ilgili kaynak güncellendikçe sağlanabilmektedir.
Aşağıda bir kısmını gördüğünüz bu dokümana sadece Standart, Profesyonel veya Profesyonel + pakete abone olan üyelerimiz erişebilir.
Bilindiği üzere, 15/08/2007 tarihli ve 26614 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Aktüerler Yönetmeliğinin 11 inci maddesinin beşinci fıkrası “Aktüer, kapsamı Müsteşarlıkça belirlenen aktüerya raporunu şirket genel müdürü tarafından imzalanmış yazı ekinde her yılın nisan ayı sonuna kadar Müsteşarlığa gönderir. Birden fazla aktüerle çalışılması hâlinde, aktüerya raporunun ve Müsteşarlıkça talep edilebilecek diğer rapor ve bildirimlerin hazırlanması için aktüerlerden biri şirket tarafından görevlendirilir.” hükmünü içermektedir.